четвер, 9 лютого 2023 р.

ВІДКРИТО РЕЄСТРАЦІЮ НА НОВІ ЛЕКЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ ОСВІТНЬОЇ ІНІЦІАТИВИ «UKRAINE GLOBAL FACULTY»

 

Міжнародна освітня ініціатива «Ukraine Global Faculty» пропонує викладачам, аспірантам та студентам ознайомитися із новими лекторами та їхніми лекціями, на які вже відкрито реєстрацію.

ANNE KRUEGER – почесна професорка Стенфордського університету, перша заступниця директора розпорядника МВФ у 2001-2006 рр., головна економістка Світового банку (1982-1986), старша професорка-науковиця з міжнародної економіки, Школи передових міжнародних досліджень, Університету Джонса Хопкінса, старша наукова співробітниця Національного бюро економічних досліджень. 

середу, 8 лютого 2023 р.

ОНЛАЙН-ДИСКУСІЯ «МЕДІАОСВІТА В ОГНІ: НОВІ ВИКЛИКИ – НОВІ РЕСУРСИ АБО ЯК РУЙНУЄМО РОСІЙСЬКУ ПРОПАГАНДУ»

 

10 лютого 2023 року о 15:00 год. Академія української преси спільно з Міністерством освіти і науки України запрошує до онлайн-дискусії «Медіаосвіта в огні: нові виклики – нові ресурси або Як руйнуємо російську пропаганду».

вівторок, 7 лютого 2023 р.

7 ЛЮТОГО – ОНЛАЙН-МАРАФОН ДО ДНЯ БЕЗПЕЧНОГО ІНТЕРНЕТУ

 

7 лютого 2023 року з 12:00 до 16:00 відбудеться Онлайн-марафон до Дня безпечного інтернету за підтримки Міністерства освіти і науки України та Міністерства цифрової трансформації.

Марафон буде корисним для освітян та батьків. Участь у заході безкоштовна.

понеділок, 6 лютого 2023 р.

«ВИВЧАЮ — НЕ ЧЕКАЮ»: ЯК УРІЗНОМАНІТНИТИ УРОКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРАКТИВНИХ ІНСТРУМЕНТІВ

 

7 лютого 2023 року відбудеться вебінар щодо того, як можна урізноманітнити уроки у початковій школі за допомогою інтерактивних інструментів, зокрема — застосунку «Вивчаю — не чекаю».

Спікерка: Марічка Берізко, вчителька початкової школи, одна з авторок віршів та пісень для застосунку. Тема вебінару: Креативні уроки з «Вивчаю — не чекаю».

Для участі у вебінарі необхідно зареєструватися за посиланням і завчасно встановити ZOOM. Доступ до вебінару прийде усім зареєстрованим учасникам на вказаний e-mail за декілька годин до початку.

ПОРАДИ, ЯК ГОВОРИТИ З ДІТЬМИ ПРО БЕЗПЕКУ ОНЛАЙН ВІД ОСВІТНЬОГО ПРОЄКТУ #STOP_СЕКСТИНГ

 


До Міжнародного дня безпечного інтернету експерти освітнього проєкту #stop_секстинг оприлюднили результати дослідження щодо часу, проведеного дітьми онлайн, а також підготували поради, як убезпечити їх від надмірного перебування у мережі.

Нове дослідження #stop_sexтинг показало, що учні 6–8 класів (діти віком 11–14 років) проводять в інтернеті 3 та більше годин на день. Найчастіше вони стикаються з такими ризиками: неприємні або образливі повідомлення, запитання про місце проживання, пропозиція дружби від незнайомця, прохання відкрити невідоме посилання або надіслати фото чи відео.

понеділок, 16 січня 2023 р.

ЯК ЗАХИСТИТИ ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ?

 

Освітній проєкт #stop_sexтинг регулярно пропонує навчальні матеріали для дітей та дорослих з метою їхнього захисту від сексуального насильства та експлуатації у цифровому середовищі, а також безпеки офлайн під час війни. 

Команда проєкту з 2021 року проводила дослідження щодо ефективності цих матеріалів спільно із кафедрою соціальної реабілітації та соціальної педагогіки факультету психології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, за підтримки Світового фонду дитинства (World Childhood Foundation), аби виявити, чи мають уроки #stop_sexтинг вплив на знання та навички дітей, чи є цей вплив стійким, а також, які ключові рекомендації можуть бути надані всім, хто розробляє превентивні програми для дітей шкільного віку в межах освітньої шкільної системи Україні та за кордоном.

пʼятницю, 6 січня 2023 р.

ЩО ТАКЕ ДІАГНОСТИЧНІ ТЕСТИ НА ВШО ТА ЯК НИМИ КОРИСТУВАТИСЬ: ВЕБІНАРИ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ

 

Нещодавно платформа Всеукраїнської школи онлайн поповнилась діагностичними тестами з української мови та математики, які допоможуть учителям з’ясувати рівень знань учнів, зокрема за попередні два роки навчання та виявити, що потрібно додатково опрацювати.

Таке діагностування передбачено для ключових етапів навчання – на початку 5 класу за другий цикл початкової освіти (3-4 клас), у 7 класі для діагностики адаптаційного циклу базової освіти (5-6 клас) та у випускному 9 класі для виявлення можливих прогалин за перші два роки другого базового циклу базової середньої освіти (7-8 клас).