З огляду на завершення першого навчального року щодо пілотування Нової української школи у 5-х класах закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО), на нараді розглянули питання з підготовки вчителів, які працюватимуть в 5-х класах у 2022-2023 навчальному році; забезпечення навчальними програмами ЗЗСО та електронними підручниками учнів 5-х та 6-х класів Нової української школи.
Компанія «The LEGO Foundation в Україні» представила результати моніторингового дослідження з питань упровадження діяльнісно-ігрового навчання в освітній процес у співпраці з освітніми закладами та установами. Заклади післядипломної педагогічної освіти, а саме Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка та Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К.Д. Ушинського поділилися з колегами результатами діяльності щодо підготовки вчителів до реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти у новому навчальному році в умовах реформування освіти у 5-6 класах ЗЗСО.
Для наповнення платформи для дистанційного та змішаного навчання учнів 5-11 класів та методичного супроводу вчителів за підтримки Міністерства освіти і науки України та ЮНІСЕФ в Україні Вадим Карандій, директор державної установи «Український інститут розвитку освіти» представив результати підготовки положення про конкурс освітніх онлайн-матеріалів вебплатформи дистанційного навчання «Всеукраїнська школа онлайн для здобувачів загальної середньої освіти і педагогічних працівників».
Додатковим викликом на сьогодні є організація освітнього процесу на окупованих територіях України. Щоб не допустити незворотних втрат в освіті, Віра Рогова наголосила про особливу увагу щодо відпрацювання механізмів дистанційної форми підвищення кваліфікації вчителів та навчання учнів з окупованих територій України у тісній співпраці з регіональними закладами післядипломної педагогічної освіти та науковими установами.
Нагадаємо, Сергій Шкарлет розповів про підтримку іноземними партнерами української наукової спільноти.
Немає коментарів:
Дописати коментар