Про це йдеться у результатах моніторингу роботи закладів освіти на початку навчального року, що проведений Державною службою якості освіти.
Автори дослідження зазначають, що такий відсоток впровадження електронних журналів поки ускладнює можливість систематично відслідковувати результати навчальних досягнень учнів під час дистанційного навчання.
Водночас високі показники впровадження електронних журналів вже досягнуто у столиці (100%), Запорізькій (100%), Одеській (88%) та Чернівецькій (80%) областях.
Як відомо, Міністерством освіти і науки затверджена Інструкція з ведення ділової документації у закладах загальної середньої освіти в електронній формі.
Інструкцією визначено, що в електронній формі мають бути створені та вестися класні журнали, журнали обліку пропущених і замінених уроків, журнали факультативних та гурткових занять, журнали реєстрації інструктажів.
Немає коментарів:
Дописати коментар