середа, 6 липня 2022 р.

СТВОРЕНО КУРС «ЯК ПІДТРИМАТИ ДИТИНУ ПІД ЧАС ВІЙНИ?»

 

Спеціальний курс «Як підтримати дитину під час війни?» створено з метою допомогти дітям пережити війну та її страшні наслідки, а батькам – навчитися правильно реагувати на стресові ситуації та залишатися сильними.

Проєкт допоможе батькам знайти відповіді на такі запитання:

  • Як допомогти дитині та собі у складні часи?
  • Як говорити з дитиною про війну?
  • Як подолати страхи та тривоги?
  • Як боротися з панічними атаками та реагувати на істерики дитини?

ПЛАН ВІДНОВЛЕННЯ УКРАЇНИ: ОСВІТА ТА НАУКА, ЯК ФУНДАМЕНТ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ

 


4 липня 2022 року під час Міжнародної конференції в Лугано (Швейцарія) Прем'єр-міністр Денис Шмигаль презентував План відновлення України.

«План містить окремий розділ щодо відновлення сфери освіти і науки. Над запропонованими проєктами та заходами спільно працювали представники МОН, Офісу Президента, Комітету ВРУ з питань освіти, науки та інновацій, понад 170 українських, а також близько 80 іноземних експертів і партнерів», – зазначив Сергій Шкарлет.

ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ СЕРВІСІВ MICROSOFT: МАЙЖЕ 15 ТИС. ОСВІТЯН УЗЯЛИ УЧАСТЬ У ПРАКТИЧНОМУ ВЕБІНАРІ


 30 червня 2022 року відбувся вебінар «Використання хмарних сервісів Microsoft Teams для організації освітнього процесу в закладах освіти».

Мета заходу – допомогти закладам освіти обрати найсучасніші та ефективніші технології дистанційного навчання на базі рішень Microsoft.

Трансляцію переглянули майже 15 тис. осіб,  сформовано 9 тис. 630 сертифікатів про участь у вебінарі.

Вебінар проведено компанією «Сілвері» за підтримки Міністерства освіти та науки України, Державної наукової установи «Інститут освітньої аналітики», EU4Skills та компанії «Microsoft».

вівторок, 5 липня 2022 р.

ВІД ІДЕЇ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ: ВІДБУВСЯ ХАКАТОН ДЛЯ МОЛОДИХ УЧЕНИХ

 

Сьогодні, 5 липня 2022 року, завершився дводенний хакатон «Стартапи молодих учених: від ідеї до реалізації».

«Я щиро дякую молодим науковцям, які сприяють інноваційному та економічному розвитку держави. Упевнений, що ідеї дослідників матимуть практичні результати не лише для наукового потенціалу України, а й для інших країн», – зазначив Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.

Для участі зареєструвалися близько 60 охочих, 23 проєкти пройшли конкурсний відбір. За два дні роботи команди прослухали лекції від спікерів, працювали індивідуально з менторами, а також презентували проєкти командам і експертам.

понеділок, 4 липня 2022 р.

ЦИФРОВІ НАВИЧКИ ОСВІТЯН: ПОНАД 41 ТИС. УЧАСНИКІВ УЗЯЛИ УЧАСТЬ У ПРАКТИЧНОМУ ВЕБІНАРІ

 

29 червня 2022 року у межах програми взаємодії МОН і Google відбувся онлайн-тренінг щодо можливостей використання платформи «Ютуб» в освітньому процесі.

Основна мета тренінгу – ознайомити освітян із головними функціями та принципами роботи ютуб, а також перевагами його застосування в онлайн-викладанні. 

У програмі:

  • основи роботи із платформою;
  • пошук навчального матеріалу в ютуб;
  • використання ютуб для синхронного та асинхронного онлайн-викладання;
  • особливості інтеграції платформи до освітнього процесу.

БЕЗПЕКА ПОНАД УСЕ – СЕРГІЙ ШКАРЛЕТ РОЗПОВІВ ПРО ФОРМАТ 2022/23 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

 

Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет у ефірі національного телемарафону розповів, що наразі проводиться активна робота задля повернення до офлайн-навчання у 2022/23 навчальному році, проте безпека всіх учасників освітнього процесу залишається першочерговою складовою.

«В умовах воєнного часу ми впроваджуємо очний освітній процес у приміщеннях навчальних закладів виключно за погодженням з органами влади. У разі наявності небезпеки заклад впроваджує дистанційний або змішаний формат навчання. Якщо в укритті не вистачає місць на всіх учасників освітнього процесу, є рекомендації щодо розділення навчання на кілька змін», – повідомив Сергій Шкарлет.

ВІДБУЛАСЯ НАРАДА З ПРЕДСТАВНИКАМИ РЕГІОНАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ПІД ГОЛОВУВАННЯМ ВІРИ РОГОВОЇ

 


1 липня 2022 року під головуванням заступниці Міністра Віри Рогової відбулася чергова нарада з керівниками регіональних закладів післядипломної педагогічної освіти та їхніми заступниками «Підготовка до реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти в новому навчальному році в умовах реформування освіти ЗЗСО (5-6 класи)».

З огляду на завершення першого навчального року щодо пілотування Нової української школи у 5-х класах закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО), на нараді розглянули питання з підготовки вчителів, які працюватимуть в 5-х класах у 2022-2023 навчальному році; забезпечення навчальними програмами ЗЗСО та електронними підручниками учнів 5-х та 6-х класів Нової української школи.