Повна офіційна версія документа «Структура ІКТ компетентності вчителів. Рекомендації ЮНЕСКО. Версія 2.0, 2011 рік» українською мовою.
У Структурі передбачено три різні підходи до навчання (три IКТ послідовні етапи розвитку вчителя). Першим із них є підхід «Технологічна грамотність», за якого учні навчаються використовувати ІКТ для ефективнішого навчання. Другий отримав назву «Поглиблення знань» і дає учням змогу набувати глибоких знань зі шкільних предметів та застосовувати їх до вирішення складних проблем реального життя. Третій підхід, «Створення знань», забезпечує набуття учнями, у майбутньому громадянами та працівниками, навичок створювати нові знання, необхідні для побудови більш гармонійного, досконалого та заможного суспільства.
У Структурі передбачено три різні підходи до навчання (три IКТ послідовні етапи розвитку вчителя). Першим із них є підхід «Технологічна грамотність», за якого учні навчаються використовувати ІКТ для ефективнішого навчання. Другий отримав назву «Поглиблення знань» і дає учням змогу набувати глибоких знань зі шкільних предметів та застосовувати їх до вирішення складних проблем реального життя. Третій підхід, «Створення знань», забезпечує набуття учнями, у майбутньому громадянами та працівниками, навичок створювати нові знання, необхідні для побудови більш гармонійного, досконалого та заможного суспільства.
Немає коментарів:
Дописати коментар