вівторок, 15 листопада 2016 р.

5 відео, як заохотити учнів 1-4 класів вивчати українську мову


У відкритому доступі з'явилися методичні рекомендації вчителям, як зацікавити дітей читанням та письмом у школі. 
На платформі EdEra представлено 5 відео, які допоможуть вчителям початкової школи заохотити школярів до української мови, навчити їх формулювати власну думку та допоможуть сформувати навички письма, повідомляє МОН
У роликах ідеться про нові техніки навчання, серед яких "Щоденні 5" та письмо для себе.
"Письмо для себе – у вільній формі, без зосередження на правилах і структурі. Цей вид діяльності як гра без жорстких правил, що спонукає до творчості, появи нових ідей та самовираження", – зазначає у відео вчителька української Марина Пристінська. 





Про рафтинг, кубування та сторітелінг в окремих відео на EdEra розповідає тренерка міжнародного проекту "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" Інна Большакова.
Основне завдання учня у рафтингу – висловити, описати та розповісти основні міркування на задану тему з точки зору певного обраного персонажа, вживаючись у його роль.

Викладачка Інна Большакова на прикладах пояснює, як вчитель може використати таку методику в класі та які інструменти застосовувати для кращої організації цієї діяльності.

Не менш важливою є методика сторітелінгу, за допомоги якої учень вчиться формулювати свої думки та розповідати про себе.

"Сторітелінг успішно використовують у бізнесі для просування брендів та товарів на ринку. В 2006 році ця технологія була визнана бізнес ідеєю року. Молодші школярі надзвичайно люблять слухати та розповідати про себе історії", – ділиться Інна Большакова.

За матеріалами сайту http://life.pravda.com.ua/technology/2016/11/10/219964/

Немає коментарів:

Дописати коментар