
Мета семінару – розкрити важливість функції дослідно – експериментальної діяльності в гімназіях, ліцеях, колегіумах для підвищення якості освіти. Формувати навички системного експериментування, розробки, апробації, упровадження освітніх інновацій, в умовах реформування відповідно до Концепції « Нова українська школа».
Про «Програму реалізації Всеукраїнського, інноваційного освітнього проекту «Я – дослідник» у всіх деталях на професійному рівні розповіла Олеся Олексюк, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів ТОКІППО.
Ганна Лопатка, кандидат біологічних наук, доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів ТОКІППО у творчій доповіді на тему «Збереження здоров’я як домінанта освітнього середовища Нової української школи» відмітила, що основне в житті кожного учасника освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти є ЗДОРОВ’Я, яке неможна ні купити, а ні позичити.

Про «Програму реалізації Всеукраїнського, інноваційного освітнього проекту «Я – дослідник» у всіх деталях на професійному рівні розповіла Олеся Олексюк, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів ТОКІППО.
Ганна Лопатка, кандидат біологічних наук, доцент кафедри змісту і методик навчальних предметів ТОКІППО у творчій доповіді на тему «Збереження здоров’я як домінанта освітнього середовища Нової української школи» відмітила, що основне в житті кожного учасника освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти є ЗДОРОВ’Я, яке неможна ні купити, а ні позичити.


Немає коментарів:
Дописати коментар